28 July 2010

Bacalaureat 2010 - You fail

Am gasit niste perle absolut delicioase de la BAC-ul de vara asta (2010, posibil sa fie si de la ala din '09). Enjoy. I know I did.
Dumnezeu cu milka!

Limba romana:

"Basmul este o poveste mai lunga, poate fi chiar cat o carte groasa, si are atatea personaje ca nu le mai tii numarul dar trebuie sa fii atent la fabula ca te intalnesti cu ea si in final."

"Harap-Alb a trebuit sa-si ia viata in propria lui mana"

"Eminescu descrie faptele care se petrec la plural care demonstreaza ca tot timpul sunt mai multi."

"Pentru ca suntem oameni, nu poti sa ceri cainelui din scara blocului sa sufere pentru deceptiile tale."

"Eminescu se indeparteaza pentru a lumina dorintele celei moarte."

"Miron Costin vrea sa ne arate ca este bine ca din cand in cand sa mai deschizi o carte si sa o citesti pentru ca nu face rau."

"Citind, se mai dezvolta si omul la creier si acumuleaza materie prima."

"Eminescu este trist pentru ca nu a reusit sa faca nimic in viata lui."

"Nepoata lui Motoc este furata de oastea leseasca si adusa ca captura."

"Dacă are omenie, alţi oameni se uit la tine un alt ochi".

"Omenia este caracter moral şi definitoriu".

"Dar în viaţa asta există oameni bun care are un suflet mai mare şi mai pură decât alţii".

"L-a vazut Spanu si l-a convins pentru a-l face asistentul lui"

"Tema basmului este invingerea dintre bine si rau."

"Pe Gherila si Senila, Spanul il trimite dupa salata cu gandul ca il va manca, apoi sa aduca si piatra din capul cerbului."

"Omenia, la noi oamenii, este greu sa o avem. Un prim argument ar fi o pisica pe care noi o lasam sa moara pe strada de foame!"

"Harap Alb era femeie se imbraca in alb si semana cu Mihaela Radulescu."

Alte materii:

"Noi caracterizam dictatura lui Cezar astfel : Dictatura s-a numit legea secreta pe care o facuse el cu colegi sai Cassus si Pompei pentru ca colegi sai au murit in razboaie"

"Apa pe noi cat si pe celelalte ne ajuta la hranirea organelor care fara apa noi nu am putea face nici o mancare"

"Filip al II-lea a intemeiat capitala la Paris ca pana atunci nu era deloc"

"Inima este impartita in doua atricule si doua testicule."

"Podul de la Drobeta Turnu-Severin, a fost construit de Apollodor din Damasc, al carui picior se mai vede si astazi."

11 comments:

  1. they're soooo doing it wrong.

    ReplyDelete
  2. "Inima este impartita in doua atricule si doua testicule."


    =))) omu cu 2 perechi de coaie

    ps: wtf are atricules ? must be alien balls.

    ReplyDelete
  3. De atricul ma jur ca n-am auzit...Cred ca a vazut gresit cuvantul "ventricul" in copiute...

    ReplyDelete
  4. haha am fost participanta la eveniment. si in minunatul nostru liceu dă prestigiu, unde am dat si examenul, au mai venit inca doua licee de pitipoance si cocalari vai de curul lor.
    din timpul examenului:
    ridica unul confuz mana: "scriem toata initiala?"
    altul imi cerea disperat ciorna, eu ii aratam ca e goala si el si mai disperat, dupa o pauza: "da' mi-o dai?!"
    altul a scris alba ca zapada si cei sapte pitici - de ion creanga, ca sa vezi - ca basm.
    si ca sa fie de rasul curului, langa mine a stat un grasan de 30 de ani care n-a scris un cuvant.
    eu nu inteleg cum pot sa vina generatii de copchii din ce in ce mai prosti. bat pariu ca la anul promovabilitatea o sa ajunga la sfert.

    ReplyDelete
  5. "Scriem toata initiala?" - I fucking lol'd!

    Ce bine ca acum stiu ca Ion Creanga e de fapt autorul povestii "Alba ca zapada si cei 7 midgets"! xD

    Si da, cred ca ai dreptate in legatura cu rata de promovare...

    ReplyDelete
  6. eu la faza asta am vizualizat instant si involuntar o scena de genul:
    hauleo doamna, spune si mie aicea traitzar copilasii cas frumosi ca matale si sa aiba viata de smecher sa le dea bunul dumnezeu sanatate si de care vrei tu da scriem toata initiala ?

    at first i was like :-| :-| :-|
    but then i lold

    ReplyDelete
  7. Daa e amuzant, parca imi amintesc de fostii mei profesori mei de liceu.
    Da ma..magnific..daaa'...ganditi-va ca voi nu l-ati vazut pe ala de se plimba mereu cu autobuzul si, cand lumea era calma , incepea sa urle tardiv,lasciv:"mieeee foaaameee".Faza amuzanta era ca omul are cam 1 metru 30, e mai mic ca bunica-mea care se roaga la Sallam ,si are o fata sweetish cu ochisorii lui scumpi facand featuring, devenind prin abstractie unul.Pe sezon de vara de obicei umbla nazi ca un Dumnezeu cu pieptu gol, si are mereu o punga la el .L-am vazut acum ceva zile, de data asta nu mai urla "mieee foaaameee", era linistit,dar isi lipea chipul celest pe geam ca si cum ar fi vrut sa faca fuziune cu el(destul ca ochii lui fac asta cu obraznicie).
    Nu se compara ce zic astia la bac, cu ceea ce vezi in realitate - cand vezi pe un "Moise " al prezentului,emanand mirosul binefacerii de transpiratie, combinat cu dreading style la subrat, si cu clone de paduchi pe pieptus sanctus , invocand divinitatea pe o voce de soprana lichefiata :"mieeee foaaameeee", astea sunt nimicuri.
    Daca vrei sa stiti pe ce autobuz din Bucharestos umbla zeul Mieee Foamee, va spun in particular,poate aveti ocazia sa va muntuiti si voi.
    Btw,Oana ai putea sa deschizi o topica despre genul asta de boschetari onanisti,peripetii cu ei, faze cu salami dastia ..

    Pace cu capace..

    ReplyDelete
  8. ** inima este formata din 2 atrii si 2 ventricule ;) , deci de acolo veni "articule" ... "testicule", well ...fiecare cu ce il obsedeaza xD

    ReplyDelete
  9. I've read this with a facemask on.Bad idea :))) =))

    This country is so going down with the sickness -_-

    ReplyDelete
  10. @Atheist: De boschetari nu rad ca nu-i frumos. Era insa sa-l iau ieri pe unu' la omor...a tras o flegma fix in directia mea, sub pretextul ca vroia sa scuipe un caine care lenevea in apropiere. Nu statea prea bine cu bostanul oricum.

    @AgE: Abia am luat BAC-ul la biologie...Eu eram cu romana, filosofia, un strop de chimie si cam atat... Sa-mi fie cu iertare ca am uitat de atrii xD

    @Shimmaya: Stiu cum e cu masca...tigarile fumate dupa aplicare sunt o adevarata aventura... (eu ma schimonosesc atunci cand fumez)

    ReplyDelete
  11. "Poetul îsi asteapta iubita ca împreuna sa cutremure o barca."
    asta e minunata... =))

    Heartless

    ReplyDelete