02 August 2010

AP's new BFF

Pentru că tot glumeau câţiva că sunt un fel de Paris Hilton varianta mioritică, mai neagră, fără o pasiune pentru pantofi, briz-brizuri şi pisici care latră fac un fel de “Paris Hilton’s BFF” şi-mi caut partener/ă de blog.
Nu, noua persoană care va participa activ pe acest blog nu îi va lua locul fostului membru. Încă de la început au fost două locuri disponibile, el ocupând unul dintre ele. Tovarăşul Mircea (Samael – a participat pe la Guest Posts) a primit o invitaţie însă e destul de certat cu tehnologia. Aşadar, cel de-al treilea loc rămâne vacant până când se va găsi un mascul vânjos sau vreo muiere care să facă parte din echipă. Desigur, aş prefera să am un partener de blog cu cuc fiindcă dacă e muiere riscăm să ne luăm la omor în 2 zile dar cine sunt eu să fac nazuri?

Membrul ideal al echipei:

- deschis la minte;
- pasionat de absolut nimic;
- relativ geeky – I love dorks;
- fără probleme în a scrie fără sens, direcţie, etc însă capabil să lege doua fraze competente chiar dacă eu n-o fac;
- cu un simţ al umorului dezvoltat pentru a compensa lipsa mea de amuzament;
- să ne pieptănăm reciproc părul de pe piept înainte de culcare – opţional;
- să nu participe pe blog pentru a scrie poezii sau cugetări sufleteşti;
- să fie capabil să-mi dea peste bot când am momente de blonzime pură.

Mă doare în fund de: înfăţişare, popularitate, etc.

Pentru a aplica la acest “job” vă rog a completa “formularul” de mai jos, urmând a trimite pe mail răspunsurile. Adresa de e-mail: Astaroth.Priestess@yahoo.com

______________________________________________________


Vârstă:
Sex:
Nume:
Ocupaţie:
Pasiuni:
Ultima carte citită:
Berea preferată:
Abilităţi şi competenţe:
Personalitate:
Zodie (lol):
Mărimea ţâţelor (pentru femei):
Burtă de bere? (DA/NU):

Scrie un mini-articol despre absolut orice:

Nota: Se punctează simţul amuzamentului, cursivitatea, originalitatea topic-ului ales, blabla.

______________________________________________________

Nu. Nu glumesc. “Câştigătorul” va avea drepturi egale cu mine pe acest blog, va scrie despre ce vrea sufleţelul său, etc. Ma simt singura :'(


Update 3 august - 14:30


Am primit deja mailuri de la 3 persoane carora le multumesc pentru interes. Noul membru al blogului va fi anuntat pe 10 august (ca sa se adune mai multe mailuri si sa nu fac o alegere pripita) - o sa fie o decizie destul de grea pentru ca toate persoanele care s-au aratat interesate ar putea participa pe blog. Decizia nu va fi luata pe baza "relatiei" anterioare (daca exista sau lipseste cu desavarsire - pot trimite mail chiar si persoane cu care nu am intrat in contact vreodata) asadar in loc de un prieten pot sa "iau la bord" un strain. Daca o persoana nu a fost aleasa tine doar de nepotrivire de stiluri, personalitate, etc. Daca o sa fiu prea nehotarata (ca doar sunt muiere) o sa-mi iau doi parteneri de blog.

6 comments:

  1. Uu schimba-si layoutu' cu unu mai... afurisit

    ReplyDelete
  2. Pai important e in ce fel e "funny" felul meu de a scrie. Totul sta in interpretare xD

    PS: Printre chestiile pe care le-au cautat romanii pe Google si au ajuns pe blogul asta aparea si numele "Oveht"...

    ReplyDelete
  3. Haide bre, nu esti capabila sa tii blogul pe linia de plutire singura? Asta mi se pare un moment de blonzime pura.

    ReplyDelete
  4. Nu e vorba de putut, e vorba de vrut. Ma uit in partea stanga a blogului si asa ma ia cu melancolie ca nu mai e cineva acolo...

    Si vezi ca iar intarzii la scarbici.

    ReplyDelete
  5. They might have googled me in speranta ca am plagiat vreun nume infernal, ceva...

    *slaps own face*

    P.S. today is the big day; who will be the luckeh oneth ?

    ReplyDelete
  6. O sa anunt pe la ora 4-5. Poate mai e vreun ametit care trimite pana atunci.
    Spoiler alert: sunt 2 persoane

    ReplyDelete