10 August 2010

Noi membri ai blogului

Nu vreau s-o lungesc (ma asteapta un film pentru copii, Timisoreana si tigari de tractoristi) asa ca trec direct la subiect: Dupa ce am citit mailurile trimise de voi am ajuns in pragul disperarii si nu m-am putut decide asupra unui singur membru (primul membru il vroiam neaparat in echipa dupa care a trimis mail o persoana care m-a pus pe ganduri) asa ca blogul va avea doi membri noi. Asta, desigur, daca confirma printr-un email.
Cei doi membri sunt Seccentral si Rakis Dragos (care momentan nu are o porecla dubioasa pentru a-i spori gradul de culnes). Ii rog sa confirme pe mail faptul ca inca mai vor sa faca parte din echipa. Other than that, mi casa es su casa (sau asa ceva).

Au mai fost cateva persoane pe care le-as fi vrut in echipa dar am gasit de cuviinta ca cea mai buna potrivire de personalitate si stil este cu cei amintiti mai sus. Oricum, oferta cu "Guests Posts" ramane valabila deci cine vrea ceva publicat pe aici poate trimite un mail.

No comments:

Post a Comment