30 March 2011

Soimii Patriei

Articol scris de Teodor Mincu.

Pentru că mi-e dor să mai aud pe străzi un „Nu știu eu d-astea” sau un „e la superofertă”, propun să facem un top sau o listă cu acești șoimi ai patriei. Acești oameni sau aceste clipuri care au marcat existența postdecembristă a românilor.

Criteriile de calificare sunt nivelul de isterie creat, auzitul pe stradă la diverși a replicilor, și nivelul de intoxicare la care s-a ajuns înainte de proiectarea autorului/clipului în abisul istoriei.

În ordinea în care reușesc să-mi amintesc, iată nominalizații:

1. Tipul din Piatra Neamț cu „nu știu eu d-astea”:


2. Perversa de la Targu Ocna (by „Perversu”, că așa i se zice acum)


3. Connex GO! Le-am dat și lor că e super ofertă!


4. Maxim am spus!


5. Rușinicile de la Cronica Cârcotașilor


6. Becali: „Pac pac”

No comments:

Post a Comment