23 June 2010

No time

Nu sunt asa de beat, enervat, obosit sau dezamagit cum as vrea sa fiu. Totusi, azi pe la pranz am zis ca am avut parte de destula prostie incat sa scriu o postare in care imi exprim supararile fata de toate si de toti, dar ma simt destul de prost incat sa nu ma straduiesc la partea cu compunere.

Un prof mi-a dat o nota proasta. 6. Gen nu pici, iei examenul, dar te duci si vara ca sa iei o nota mai mare. Atunci ce rost avea sa ma trezesc si azi la 7:30?

Mergem sa vedem The Big Four. Suntem vro 24 de oameni. De parca nimeni nu s-ar ocupa de detaliile cum ar fi: gasit sofer, inchiriat vehicul, confirmat cati tovarasi vin. Sau doar mi se pare ca nu? Nu stiu. Nu-i nimic. Se rezolva, numai sa-mi incarc telefonul. Dar imi bag pula daca din prostia cuiva, sau din neglijenta altora, ceva nu iese bine si se fut niste milioane degeaba.

Repetitii Paradigm (o trupa la care cant)... Vreme de tot rahatul, apa de tot rahatul, bere de tot rahatul, cantece pretentioase. Imi fut gatul ca un prost. Norocul meu ca poimaine avem concert cu Guillotine (alta trupa la care cant). Wonderful.

Raman fara tigari. Beau bere in loc de apa si imi dau seama ca oamenii de care n-am auzit de ceva vreme, au ramas la fel de prosti ca si inainte, de cand n-am mai taclat. Aceeasi prostii si cand ajung acasa. Degeaba incerc sa linistesc oamenii si sa-i explic ca se ambaleaza degeaba. Voua nu va vine niciodata sa faceti o mare porcarie pe care n-ati facut-o niciodata dar oamenii tot te fac vinovat pentru ca cica esti in stare, si in fine daca tot nu tac si iti dau idei, sa-i dai justificare sa zica prostia despre tine si tu macar sa incerci despre ce tot vorbesc ei acolo? Eh, ce stiti voi?

Astfel de chestii mi se intampla destul de des, deci nu-i nici o problema. Si atunci ce m-a facut sa evadez la blogul asta cum evadeaza si Ion la crasma sau Petre la curve? Seara asta am stat la o bere cu baietii si am aflat ca s-a spanzurat unul. Cica era ultimul drogat. La 13 ani cersea tigari, la 14 isi baga ace unde putea. Era dus, era dezastru, dar avea motive (cica) * Mai incercase si alta data sa "iasa pe scarile din spate", doar ca acum a si reusit. Ce mi-a prins atentia un pic este cum am glumit despre toate astea, cum am schimbat vorba intre sinucidere si nunta unuia din august si cum mi s-a parut ca suntem ca niste furnici: in timp ce unii ajung sa cara o faramatura bengoasa cu miere, altii ajung sub lupa. Cica lucra la morga, spala hoituri. Si ce pula mea? Se sinucid si lucratori la depozite, ca si aia care lucreaza la birou. Astea-s motive? O mare pula. Avea o viata naspa dar in vremea asta s-a comportat foarte agreabil. Dracu stie ce l-a apucat inainte sa-l apuce pana la urma amicii care l-au gasit, sa-l ia jos. Acum le-a dat de lucru colegilor xD In fine, e treaba lui ce-a facut si de ce. Béke poraira...

Ah si de aia am pus steluta mai sus pentru ca detectorul meu subvertit de ironii subtile si prea fortate imi declansase o reactie de "smirky contempt smiling" cand m-am gandit ca asta si-a trait viata fara orice scop sau motive dar cand s-a spanzurat, oamenii zic totusi ca avea un fel de motiv pentru ceva. Sau asta-i doar paradox? Sau chestie cu semantici? Cred ca sinuciderea unui spalator de cadavre este un gand cu care vreau sa-mi astept somnul azi noapte, invelit in asternuturi albastrii si pufoase, asa ca va las cu atat.

P.S. Habar nu mai am de titlu. Nu intrebati. Mai bine dati-va in pula mea pana va scriu iarasi, si cu asta v-am pupat. Sper sa am SIDA si sa luati si voi. Ma vor multumi si copii vostri.

No comments:

Post a Comment